GossameR

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2009

baserad på...

Av M J - 12 augusti 2009 02:56


eller "förstörd version av"


mina vänner det är officiellt


Läs aldrig boken först!


Sett Twilight med T

herregud

å NEJ

han är inte snygg

inte någonstans

Tjejen som spelar Bella (sorry minns inte namnet) gör en god insats

utöver det känns hela produktionen som någon vampyrvariant av Dawsons Creek..nu när jag tänker efter ser ju snubben till och med ut som han..iah!

Allt är liksom lite B och så tunt och genomskinligt

Jasper figuren bjuder dock på ett skratt

ser ut osm en korsning mellan Edward Scissorhand och Martin Rollinski

att han dessutom verkar glömt galgen kvar i skjortan gör inte det hela mindre roande..fast jag antar å andra sidan att det inte riktigt var det dom siktade på?


where's my hanger?



any ho..har ni inte sett den så gör det inte

keep up the good work!

det är inte en förlust

tro mig


---


imorn (tekniskt sett idag, varför sover jag inte?) ska det trimmas gräs

blir skoj tror jag..även om vädret verkar bjuda på regn


men man är ju ingen sockerbit så of to work then ;)


kvällen blir nog oxå bra...det e grymish å va ledig

man hinner göra så mycke onödigt

typ skapa sommarminnen ;)



Åskovädrena har varit obetalbara

det tackar jag för

efter två år

var det precis vad som behövdes



vill inte ha dom där två ögonen i min tanke

gudarna vet vart min styrka kom ifrån då

men nu?

varför kan jag inte bara glömma och vandra vidare..


skrivandet jaa...

nä, än har vi inte vågat lägga penna mot pappret

men vi har köpt ett papper

eller ja..en hel bok med papper..

så det går iaf  inte bakåt..eller?

 
 
Ingen bild

loreena

12 augusti 2009 11:56

sluta snacka skit.
en karl med en sån där blick är snygg!!!

 
Ingen bild

Virg

13 augusti 2009 08:57

pratar vi twilight nu? sure, fina ögon..dataanimerade ögon...fina ögon ;P

 
Ingen bild

loreena

20 augusti 2009 21:30

jag lovar att jag ska kommentera din blogg varje dag bara du uppdaterar. jag har ju inget o läsa om kvällarna annars!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M J - 24 november 2016 14:48

Även om den varit motvillig stundvis Så verkar de som vintern är här Äntligen :-) Jag å lillebror har varit ute å rastat själen 1 dryg timme på skidor genom skog å mark Ja jag alltså...lillebror har mest sprungit! Fick vända när vi kom til...

Av M J - 10 november 2016 23:18

Snön är här...Antagligen inte för att stanna ännuMen den är härSom en sorts förrätt Jag gillar snöDen lägger sig som en vit lugnande filtSuddar ut alla vassa kanterDämpar ljudGör allt vackertIgår fick vi hem T igenI en liten liten lådaSå väldigt jobb...

Av M J - 8 november 2016 16:31

En hel vecka har snart gått. Känns som en evighet. Och ändå igår. De är tomt här hemma utan någon som kommer smygandes i trappen 4.30 på morgon när jag ska till stallet och resten av huset sover...ingen som står där i trappen å viftar försiktigt...

Av M J - 5 november 2016 19:16

Tre dagar har gått utan dig här.Har inte kunnat förmå mig att skriva.För att det gör för ont.Tiden läker sår.Så är det.Men precis det kommer det att ta.Tid.Saknar dig så sjukt mycket.Mer än jag någonsin saknat något.Någon.Ingen gul varg som stort vif...

Av M J - 2 november 2016 10:14

Så var den här. Dagen jag fruktat i 11 år. Dagen då du måste lämna oss. Och jag vara kvar. Det gör fan bara ont. I varje liten cell. Du är för fin för det här. Inifrån och ut. ..Jag Älskar Dig.. För alltid ...

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards