GossameR

Alla inlägg under augusti 2009

Av M J - 5 augusti 2009 12:44


älskade lilla familjen

nu är det bara vi..


Av M J - 3 augusti 2009 11:39


jaha, så var han då inflyttad

den lilla virvelvinden Nodin


Hemfärden gick bra, det grinades lite

men mest av allt så sovs det

och tiggdes hamburgare på Frasses i Umeå

Det är en cool liten kille det här!


Väl hemma i lillstaden vart han överlycklig när han upptäckte

att jo, det bor faktiskt en till sån här hund där jag ska vara

Vännen var väl kanske inte lika övervälldigad

först vart han glad men sen spred sig liksom ett tvivel

"ska den där stanna här?!"

Å jaa...jag e ledsen..men det skulle han ju


sagt och gjort, den lilla noden travade rakt in i lägenheten

och fiskade med sig vännens ben på vägen

sen skulle han sova i sängen, grinade således tills han blev upplockad

bestämde sig för fotänden, la sig för nära

trillade ner, ville upp, grinade..jaaa

det tog ett tag innan vi kom till ro igårkväll..

men till slut somnade vi alla

och morgonen har varit gräs sol bus och lek =)


Jag tror det här blir kanon!

Av M J - 1 augusti 2009 22:45


så kom den till slut

dagen jag aldrig trodde skulle komma..

jag har semester...jag! kan ni tänka er?

detär första gången i mitt liv och med handen

på hjärtat så vet jag inte hur man beter sig

tror jag kommer bli rastlös...


any ho..


imorn blir det roadtrip till ö-vik

för att hämta hem texas lillebror Nodin

Ser fram emot det :)


Ikväll har jag roat mig med att sy på soffan

men jag avlsutade nu för det går alldeles för bra

jag är misstänksam, något måste vara fel

för så här friktionsfritt går det sällan när jag håller i tömmarna

Ni förstår det blir både rätt, snyggt och bra

I'm stunned

Men låt oss tillgripa ett klassiskt svenskt ordspråk

man ska inte ropa hej innan man är över ån..

jag låter er veta..kanske


Semesterplanerna ser iaf ut som följer;

På tisdag ska den svartvita åka upp till sitt nya hem

Jag ska försöka hålla ordning på Vännen med lillebror

jag ska försöka ordning i slåttet

sen finns det tankar på att ta oss ut till barndomsön

jag saknar den, och just nu saknar jag vatten

tror jag skulle vilja bo nära vatten

så man kan simma när man vill

det finns inget som att simma

som att glömma

som att bara vara

friheten

det som betyder mest


å så ska vi köpa tält!


Godnatt




Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards