GossameR

Direktlänk till inlägg 20 september 2009

här händer det inte saker

Av M J - 20 september 2009 13:31

man kan väl då riskfritt påstå att det är dåååligt med uppdatering här

hell...jag har inte ens använt sidan sen den fick sin extrem makeover

sanningen att säga så gjorde det mig lite förvirrad

som att gå till jobbet å när man sen kommer hem

har någon målat ens svenne röda fasad i någon modern färg som heter typ "asfaltsgrå" eller "lattebrun"

va fan...bor jag verkligen här?

sen låter man tiden gå lite

å tänker

jaja, det kanske ser rätt fräscht ut ändå

 

så jag är tillbaka..iaf för idag

sitter i min soffa läser lite bloggar

tänker "hur kommer det sig att alla andra verkar ha ett liv?"

tänker "nä nu måste det fan hända nått"

här sitter jag i soffan å hånglar med två blandrashundar

medans livet pågår där ute

(missförstå mig rätt, I love my babies)

men jag kunde ju ta dom med mig

vi kunde hänga på irland hedar

vandra längs norges fjordar

eller bara sakta ta oss över västkustens klippiga stränder

vi kunde se nått nytt

vi kunde leva liiite mer


Imorse vaknade jag..eller ja...vid lunch vaknade jag

(jobbade till 0300, cut me some slacks folks)

och jag tänkte

jaha, det är såhär det känns

när man inte längre bryr sig

jag kunde vara precis vart ssom helst

jag kunde andas luft som renade mitt inre som en doppe yes i en flottig ungsform

I could be anywhere


det surarr tankar som

plugga

res

lev

upplev



jag svär åt folk som beter sig underligt

som finns där och försvinner

folk som beter sig precis som jag

ibland är man så förbannat skenhelig

förlåt..

man är alltid så förbannat skenhelig..

 

filosofi kanske...jag tänker ju ändå så jävla mycke underligt

kanske lika bra att få csn bidrag på samma gång?


vet inte..


om livet bara ville vara lite mer triss


plötsligt händer det..


ja något annat än ond bråd död


fuck it

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M J - 24 november 2016 14:48

Även om den varit motvillig stundvis Så verkar de som vintern är här Äntligen :-) Jag å lillebror har varit ute å rastat själen 1 dryg timme på skidor genom skog å mark Ja jag alltså...lillebror har mest sprungit! Fick vända när vi kom til...

Av M J - 10 november 2016 23:18

Snön är här...Antagligen inte för att stanna ännuMen den är härSom en sorts förrätt Jag gillar snöDen lägger sig som en vit lugnande filtSuddar ut alla vassa kanterDämpar ljudGör allt vackertIgår fick vi hem T igenI en liten liten lådaSå väldigt jobb...

Av M J - 8 november 2016 16:31

En hel vecka har snart gått. Känns som en evighet. Och ändå igår. De är tomt här hemma utan någon som kommer smygandes i trappen 4.30 på morgon när jag ska till stallet och resten av huset sover...ingen som står där i trappen å viftar försiktigt...

Av M J - 5 november 2016 19:16

Tre dagar har gått utan dig här.Har inte kunnat förmå mig att skriva.För att det gör för ont.Tiden läker sår.Så är det.Men precis det kommer det att ta.Tid.Saknar dig så sjukt mycket.Mer än jag någonsin saknat något.Någon.Ingen gul varg som stort vif...

Av M J - 2 november 2016 10:14

Så var den här. Dagen jag fruktat i 11 år. Dagen då du måste lämna oss. Och jag vara kvar. Det gör fan bara ont. I varje liten cell. Du är för fin för det här. Inifrån och ut. ..Jag Älskar Dig.. För alltid ...

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards