GossameR

Alla inlägg under september 2009

Av M J - 1 september 2009 21:39


det som lovas i storm

glöms i stiltje


gudarna ska veta att det alltid tycks storma runt oss


idag har det varit trötthet som präglat dagen

kom i säng runt 5

å då hade Noden bestämt sig för att det var playtime

funderade en stund på en grå börs

eller kanske handväska...

men sen tittade dom där blå/grå ögonen på mig

och man kan inte annat än smälta

så ut i skogen for vi

å så var ännu en dag igång..


såhär är det

man lever

eller inte

det finns inget mellanting

man får helt enkelt ta seden dit man kommer


det finns så mycket som kastar förvirringens skugga

över allt det man tror att man vet

fast man vet så lite

och det finns så mycket stort..


önskar det gick lite snabbare med mitt slått

för det är en sådan vacker plats

så rofylld...


och jag vill inte ha ditt brev

det behövs inte

jag förstår ändå


och det är  ok..

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards