GossameR

Alla inlägg den 10 november 2016

Av M J - 10 november 2016 23:18

Snön är här...
Antagligen inte för att stanna ännu
Men den är här
Som en sorts förrätt

Jag gillar snö
Den lägger sig som en vit lugnande filt
Suddar ut alla vassa kanter
Dämpar ljud
Gör allt vackert

Igår fick vi hem T igen
I en liten liten låda
Så väldigt jobbigt
Att nått så stort ståtligt och levande
Nu ryms i en liten liten låda

Men även om de känns tomt
Mellan varven omöjligt
Så finns det mer än sorg
De finns minnen
Varma minnen
Galna minnen
Kärleksfulla minnen

Och dom blir ljusare för var dag <3

N tränar på livet
Igår jobbade han på livet som stallhund 
Idag har han hängt på stan
Vi har mycket arbete jag å lillebror
Men han är en klippa
Och det kommer bli så bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards