GossameR

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av M J - 8 mars 2009 22:03


ibland känns det som mitt liv är påväg mot..ja religiösa vägar

men i min helt egen religion..jag skapar egna mönster

även om jag inte alltid lyckas tyda dom

låter det oklart?

det är rätt oklart..iaf ibland

men samtidigt känns det som att det är så nära ett genombrott

sanning

till sist...

å kanske en hel del ärlighet..


skalar sakta bort det som inte betyder nått

som man klöser dom torra skalen av en lök

"do you know what else has layers? Cake!

everybody loooves cake"

men inte jag


det är mycket som är torrt och tråkigt

sånt som inte behövs längre

sånt som jag aldrig egentligen satte värde i


ibland vill jag så gärna be dig dra dit pepparn växer

men jag är så rädd att du tar mig på orden och försvinner

konstigt?

...kanske...


om jag bara kan få lite ärlighet i det hela

så blir det nog bra

inge mer hålla inne

ut med det!

ge bort ge ut, även om ingen vill höra


Älskade älskade vännen loreena är förlovad!

det gör mig varm å glad

för hon om någon förtjänar att vara lycklig

Kram gumman ;)



 -------


har vart på utflykt med den svart/vita idag

älskar älskar älskar

det finns bara en...och det är han

Kärlek =)


sen badades vännen

inte lika mycke kärlek

men en fluffig och ren vän

som åter gärna får sova utmed mig =)


sängen väntar

sängen är bra

vi gillar sängen


G'natt!




Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards