GossameR

Alla inlägg den 9 november 2010

Av M J - 9 november 2010 22:14


det är SÅ härligt ute!

mörkt, kallt, gnistrande, tyst, stilla...drömlikt..

---


Idag då jag kom hem så var det oroväckande stilla i min lgh

ingen hundpatrull som rusade på mig i dörren

inget gnällande å kraffsande medans jag leta nyckeln

då jag väl kom in satt båda monstrena som två tända ljus i sovrummet


börja.ana.oråd


I texas lillla nylle anade man en svag ton av skam

och Nodin...jaa...like a blank page..

bara två runda ögon som titta glatt tillbaka

å en svans som vispade fram och tillbaka

märkligt stillsamt..

Först såg jag verkligen inte nått konstigt

det var först då jag tog ett kliv in i sovrummet som jag såg flaskan med fönsterputs i min säng..MED öppen kork..så där ja!

då hade man en halv flaska fönsterputs i hela sängen, grejt!


Vet inte  om det var en nyväckt städlust eller pur uttråkning

men den lilla rackarn hade (än en gång) brytit sig in i garderoben.

Jag vet precis vem av dom det var! Texas han VET att man inte gör sånt.

Nodin däremot...ja han VET nog oxå...han bara bryr sig inte..

eller så tippade han än en gång över den där "jag ska bara" kanten

soom han ständigt är å snusar på..det är liksom inte meningen.,

Saker bara händer, han glömmer andra saker å vips!

så har man tömt en halvflaska fönsterputs i mattes säng


shit happens!


Vad texas skämdes för vete gudarna

men han har en tendens att ta på sig allt...alltid

å det är ju praktiskt då man heter lillebror!


God Natt gnistrande värld!


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards