GossameR

Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av M J - 21 oktober 2015 20:01


jorå så att...

tisdagens matthet utbyttes mot 

ja...

eufori?

Så sjukt...eller inte sjukt...men en märklig känsla

känslor som inte funnits i kroppen på 5-6 år

som jag trodde var borta, historik

men dom slumrade djupt där inne

och uppenbarligen gick det att väcka dom till liv

med lite arbete så går det mesta..


Men allt har ju ett slut, vilket faktiskt kan vara något positivt!

Idag har varit en bra dag

tillbaka på jobbet

tillbaka i matchen

ett helt gäng galna nötter jobbar jag med

härligt (:


5 nätter tills vi lämnar landet

vi får kalla det skräckblandad förtjusning

och lite ångest över å lämna älskade pälsbollarna!

Men ja tror de blir grymt!


We're going on an adventure!


 



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards