GossameR

Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av M J - 29 oktober 2015 06:10


Jaha

Tog vår lilla bil å drog till affären
Proppat kyl och skåp fulla
så nu reder vi oss ett slag!
Hejja vin och öl i mataffären förresten ;-)

Eftersom vi inte kunde boka in oss
på hobbiton förän tisdag
så blev de ett 5 minuters beslut att istället styra norrut mot Bay of Islands

Kryssat oss fram mellan kullarna
Är så sjuuuuuukt vackert överallt!
Nu har vi landat på en liten camping
i Paihia där vi står parkerade mellan olivträd, mysigt värre har vi de :-)

Nu blir de å komma iordning och sen promenera ner till havet och spana in staden!

Ni får förresten leva med att bilderna är på sniskan, har inte räknat ut varför den vände vissa och andra inte :-/

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards