GossameR

Alla inlägg den 2 december 2009

Av M J - 2 december 2009 11:59

                 

Wednesday

hu, when, what day?



vart med vännerna till slåttet å skottat lite snö

inte för att det kommit några mängder

men det är lika bra hålla efter tänker jag


annars är jag igång i tvättstugan

och jag antar det är dags måla klart det s.k köket

kök kan vara bra att ha är det flera som påpekat..

å ja, ni kanske har rätt..även om just jag inte riktigt ser det.


igår vart det inte gjort mycke

vilket iofs inte gör något

det vart långprom på älskade berget med vännerna

det vart fika med lisan på stan (årets första glögg!)

å det vart liiite tvätt

biltankning och vaccination (dock inte av mig)

sen vart det å hänga med J då han skulle fylla i tattueringen

lyssna på winnerbäck, bläddra i tidningar å se han plågas

en rätt trevlig onsdagkväll om ni frågar mig :)

Sist men inte minst tog jag å Noden en prom med Molgan å Bruno

alltid lika trevligt, sen hem hem hem

försökte mig på True Romance, älskar filmen men var på tok för trött

å somnade väl efter nätta 10 minuter


å just ja...mitt liv som blond är över

just nu är jag rödhårig..man vet aldrig vart det slutar...


inombords börjar det bubbla någon form av ilska

det e faan på tiden med lite svar

jag ger mig inte så lätt

det ska man ha klart för sig!


mot färgburken!




Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards