GossameR

Alla inlägg den 30 december 2009

Av M J - 30 december 2009 20:38


säkert emo å allt annat ni vill kalla mig oxå

kom an ba!



det bor fortfarande en feghet i mitt bröst.

en rädsla...and I don't like it there..

men vad gör man?

talar vänligt

sätter sig ner och för en disskusion

röker ut den

skrämmer bort den kanske (höhö)

face it...det är nog det enda rätta

men i likhet med annat jag känner

så tycks den inte särskilt sammarbetsvillig

varje gång jag ämnar slita ut den i dagsljuset

så lyckas den med klor (å eventuellt även näbb) att klamra sig fast

i dom mörkaste skrymslen..

get out get out get out


förra lördagen träffade jag en livs levande irländare

made me happy

å i sängen hr jag nått så originellt som en spinkig tjockis

Nodin heter han

är grå och antagligen nått jag fått för mina synder

but i love him

ja båda två...


polisförhör!


Adieu


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards