GossameR

Alla inlägg den 3 december 2009

Av M J - 3 december 2009 23:47


tänk vad lite winnerbäck kan få folk på fötter

de får mig att le åt enkelheten

även om jag blir varm i hjärtat av tanken

så tack, tack till alla...


torsdag har passerat..ganska obemärkt får man påstå

släpade mig till jobbet 8.30 trött som faen

möttes av chefen som utbrast

"men vad gör du här nu? du börjar ju 12 idag?"

jaha ja..jasså det gör jag

å det är ju klart jag gör det, för såhär i efterhand så minns ju även jag

att vi faktiskt bytte torsdagar mot måndagar..

oh well...även solen har sina fläckar..


då jag ändå var där så fick jag jobba heldag ist

inte riktigt vad jag tänkt mig men what the hell

annars har det varit skokgsprom med vännerna

sushi med T

J var vänlig nog å passera mitt jobb å underhålla mig en stund

tack å tack


då  jag kom hem från jobbet saknades 2 cdskivor

och en penna, snudd är misstänk blå om ena tassen

och jag svär på att man kan höra svaga toner av en elgittarr då

han öppnar munnen...det är en dyr hobby den där Nodin

men sen sätter han sig ner å tittar med sina klotrunda ögon

å viftar lite på den vita svanstippen så som bara han kan

å så är man hooked..det spelar nog ingen roll

om han så slukar hela mitt hem..i just love him


men mobilladdarn som ligger på golvet

inte ska ni tro han rör den

neeej neeej neeeej

då kan den ju gå sönder..säger han

fjant


kommit på vad första tattueringen blir, det blir en text

vet dock inte vilket typsnitt eller riktigt vart jag ska sätta den

men det ger sig kan en tro



Imorn blir det hemmahålligång hos K & A

det tror jag hårt på

satsar på att sänka J ännu en helg ;P


en annan dag blir det här mer underhållande

jag har en stark känsla av att det inte är jag just nu

i bästa fall är jag medhållande

för det mesta bara tvärs emot..

det är så jag känner nu...för å bråka


kom an ba!


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards