GossameR

Alla inlägg den 9 december 2009

Av M J - 9 december 2009 20:48


jaaaaa....jag vet!

Det är synd om fru å barn..jadajadajada

MEN alltså hallelhuja!

alla löp handlar inte längre om svininfluensan

det är ju en liten vinst i sig...så hatten av!

sen är det spännande hur många kvinnor som passerar

läser och konstaterar "jaha, den där tiger woods, han är

då precis som alla andra karlar"

på riktigt...fick jag en femma för varje..

ja då hade jag inte suttit här nu..utan snarare under en palm någonstans..

Är det så illa? å är vi alla lika goda kålsupare?

jag vet att jag har haft det här på disskusion förr..men är människan verkligen en monogam varelse? det finns väl inget som egentligen talar för saken..

ja mer än det romantiska skimmer som ordet tycks omges av..

Nä..gör vad ni vill..så länge de är öppna kort!


Idag har det vart heldag , även om siktet var inställt på halvdag

Chefen tog den där baconsprutan igår å var s.a.s inte helt pigg idag

det ger mig bara mer vatten på min kvarn..i wont do it!


Sen vill jag passa på  å framföra fom varmaste gratulationerna

till mig själv..för jag lyckades faktiskt säga Nej till mitt andra jobb lördag..

jag vet inte vad ni tänker men 13 dagars arbete...njaaaa

Det hela var något av en utomkroppslig upplevelse, jag är en notorisk ja-sägare

så när chefen då stog där tänkte jag, "jaha, faan..jobba ihjäl mig kommer jag"

men då plötsligt tog något annat över och jag hör mig själv säga

"Nej, jag kan inte"

Chockerande! men förbannat skönt...jag är en fjant...i know!


men jag är iaf en fjant med ledig lördag, de e grymt!


så till sist har jag funnit att Jared Leto är en skit


inte nog med att han ser bra ut

det visar sig ju dessutom att han är rockstar

jag e säkert bakom..ledsen för det..

men jag har lyssnat på 30 seconds to mars ett ganska bra tag

heeeelt ovetandes om hans medverkan..sicket as


Nu ska jag städa..

de här börjar likna ett fall för socialen

jag tror det lutar åt fosterhem


Hej!

 

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards