GossameR

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av M J - 18 januari 2010 22:04


det finns grönsaker

och så finns det gråsaker

den sistnämnda varianten bor under mitt tak

och av någon jävla anledning har den fjärrkontroller på menyn

den 3:dje (so far) strök med idag

man tror att dödsögonblicket var någon gång runt lunchtid 

inga vittnen har trätt fram men en gråsak är skäligen misstänk

och kommer bindas till brottet med hjälp av tandavtryck som funnits på offret


----


det är min vardag det


---


ikväll var det en lite annorlunda kväll

tillsammans med J lånades ungarna

bilen packades med pulkor och tefat

och det bar av till slalombacken

Grymt kul har det varit

egentligen avskyr jag när man ska brottas å snöbadas

jag blir fan rädd

men när motståndet är 10 år

och fantastiskt enkelt att bylta ihop å kasta i närmsta driva

ja då är det plötsligt riktigt roligt..


----


Linns loppan kommer runt månadsskiftet

det ska bli grymt å få tillbaka den lille gynnarn

tror dessutom att jag kirrat både sele å vagn

det blir nog fint det!


Annars drömmer jag om våren

lusläser frökatalogen

stadsplanerar

fantiserar

och önskar..


just nu är allt enkelt




Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards