GossameR

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av M J - 21 januari 2010 22:26

 

I don't wanna to talk

about the things we've gone through

though it's hurting me

now it's history

I've played all my cards

and thats what you've done too

nothing more to say

no more ace to play...

 

----

 

Jag har haft en liten stalker på mitt jobb

sjukt irriterande, idag har han dock inte vågat sig in

mest smygit i kulisserna..kanske taack vare vakterna

Alltså hela prylen gör mig så sjuuuukt FÖRBANNAD

jag har bott här i 25 år

det gör mig så arg att jag plötsligt ska behöva ha en vakt med mig

då jag går hem från jobbet, eller att jag hela tiden ska känna

att jag måste se mig över axeln, ska man inte våga vara trevlig mot folk?

Jag vet inte hur man gör annars..


det var in en annan man på jobbet...



han - how come you're always smiling?

jag - Ehm..I don't know, maybe I'm a happy person

han - you're the first person i meet here in sweden who's smiling

jag - Noooo? but we're a happy people...

Han - Yes I know, but you never show it...

 

Om han har rätt så är det tragiskt..

för vi är väl ett glatt folk, är vi inte?

vad har vi att sörja..ja dom flesta av oss..

Sverige är faktiskt ett fantastiskt land

som jag är tacksam att få växa upp och leva i

därmed inte sagt att det inte går att förbättra

även solen har sina fläckar ;-P


this sun is going to bed


Imorgon är de fredag..sen är det helg

strulpelle P suckade högt över min brist på planering

antagligen försvagad av den vegetariska kosten han (god knows why)

tvingt i sig..men jag vet inte..det är skönt utan planer

jag kanske gör nått..eller kanske inte...




Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards