GossameR

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av M J - 29 januari 2010 22:08



sådär trängd i  ett hörn igen..

av vem?

mig själv kanske..

vet inte om jag kan förklara

egentligen känner jag mig ganska glad

men frustrerad

för hur gör man skillnad...HUR??


ibland känns det som om alla vet något

men ingen vill tala om det

är det så?


ikväll är det ljust ute

på månen och molnens egna vis

det är härligt

dom där skogarna börjar bli en sorts trygghet

längtar till våren

till snödropparna som ännu sover under ett tjockt täcke

men snart snart..


vet inte..

är det så?

nej det är det nog inte

eller det är det inte

det finns inte plats

jag har en plan

en väg

och ingen annan kan följa med


det finns bara plats för 2 hundar och en röd häst


mission completed

jag blir så trött av allt


.....


läser gamla inlägg

det gör mig lite ledsen

för det är som nått saknas

som nått gått sönder

gick jag sönder?

finner allt så orättvist

ja visst fan gick jag sönder

jag gick så långt som till att tro

på nått som visade sig vara ett luftslott

så jaa..jag är sönder

någonstans innuti finns fortfarande ett litet hål

som jag missat när jag lagat

som fortfarande låter luften smita ut

utan luft orkar man inte på samma vis

men jag vet inte hur jag ska bli hel igen

för jag har letat överallt

men den där sista lilla biten saknas

varför ville du aldrig hjälpa mig?




Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards