GossameR

Alla inlägg den 16 september 2010

Av M J - 16 september 2010 21:19


försöker förstå och ta in

den oundvikliga sanningen


Man kan aldrig styra över en annan människas handlingar

det enda man har kontroll över (nåja) är sina egna tankar

och det bästa man kan göra är att inse just precis det

Alla agerar utifrån vad dom tror är bäst/enklast

och jag kan bara stilla acceptera att vattnet har sin väg genom berget


det är så jag kan finna min ro


den som ser utåt drömmer;

den som tittar innåt vaknar


Gudarna ska veta att jag försöker..

så jag har förlåtit er alla..och nu finns det bara en kvar

det kommer nog ta tid tårar och tålamod

men en dag når jag kanske dit

en dag kanske jag finner styrka att förlåta mig själv..



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards