GossameR

Alla inlägg under september 2010

Av M J - 6 september 2010 14:43


trillade över något

First Aid Kit

sådär underbar mellankoli


don't leave don't leave this world to me..


Coco Rosie kan ni oxå kolla då ni ändå är igång :)


-------


ledig idag

behövligt

fortfarande, eh..negativt påverkad av fredagen

det verkar ta tid att komma runt

och upp igen

men det tar sig

jag har varit i skogen med den röda

det är magiskt

just nu försöker vi övertala morbror att ta oss med ut igen

jag har lovat lakan

och barnen att hålla i pälsen

jag får exem av att vara inne..

let me out please



Av M J - 5 september 2010 23:14


Så är det..

jag insåg det idag där jag stod å sopade golvet på jobbet

något min chef en gång sa

"du säger alltid att allt ordnar sig"


men det är ju precis de det gör

ordnar sig

faller på plats

får en mening

en helhet

de allra mesta

så är det faktiskt


det kanske inte faller som man tänkt

inte som man trott

men på något vis kommer man alltid ut hel på andra sidan

kanske lite kantstött

men fullt fungerande..

---------------------


det vart en konstig helg

saker var...annorlunda

på så många vis


----------------------


dina ord gör fortfarande ont

för du använder så stora stavelser

så viktiga så vackra

och ändå lyckas du fylla varje mening med luft

jag litar inte på dig

tror dig inte

så varför ska du få vara kvar?


jag vet verkligen inte

det får funderas på..




Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards