GossameR

Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av M J - 23 augusti 2008 15:18

--------------------oOo--------------------

Le! för imorgon blir det värre..

--------------------oOo-------------------- 


Om du ville låta mig försöka foga dig samman igen, jag skulle vara mjuk, ärlig och innerlig, jag skulle verkligen försöka, försöka som jag aldrig gjort förut. För dig skulle jag ge mitt bästa för att tina ett hjärta packat i is, för dig skulle jag försöka hitta kärleken, jag skulle försöka förstå vad det innebär att älska...om du bara lät mig...så skulle jag försöka...


Kanske iaf, eller jo, jag skulle försöka, sen kanske jag inte skulle lyckas men det är ju en annan historia. Jag vet inte alls om jag kan och hur det skulle gå till men jag tror jag kan...


Livet är nog både vackert och tragiskt...eller tragiskt vackert...precis som en bok är varje kapitel olika långt och även om boken är tjock eller tunn så går den oundvikligt mot sitt slut. Det handlar egentligen aldrig om antalet ord utan dess innebörd. You think you have to want more than you need..


Känner jag egentligen någonting annat än tomhet? Är det så att jag alltid inbillar mig känslor, hittar på och låtsas, för att jag så gärna vill vara verklig. En av dom lyckliga, en av dom lyckade..men man måste finnas man måste vara verklig..och jag vet inte alls hur man gör..på nått vis är jag alltid den som får stå bredvid å se på när verkligheten slår till..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards