GossameR

Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av M J - 24 augusti 2008 14:49

'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*

tänk vad mycket några ord från en främling kan göra..dra en rakt upp ur det där svarta hålet man just var påväg i..behövs så lite, oj det där var ingen liten väska..allt som behövs..tack.

 --------------------oOo--------------------


styrka och frihet..viktigt

inte nödvändigtvis i bokstavlig mening

men känslan

den äkta

det


vinden regnet solen

sanningen

viktigt


jag


verklighet

ärlighet

natur


föder trygghet

föder lycka?


ta mig lös från det här konsumtionssamhället

kommer ändå aldrig finna lyckan i en ny tröja

eller skor med klack, inte i en soffa, inte i nya

gardiner eller större tv.

(tv är för folk utan fantasi, just so u know)


Sanningen är nog att det är troligare att min lycka ruvar under en sten eller på en mjuk mosse, kanske på en blommande äng eller på ett snötäckt berg. För det är ju där jag lyckas hitta friheten. Naturromantiker ja visst, men är det inte det som är vårt ursprung då..tror fan jag skulle va lyckligare i en grotta kämpandes med att springa ikapp hjortar å samla ved..thats just me.


to lose the madness over the mountains..aaight?


Av M J - 24 augusti 2008 01:49


"you're in the wrong species then, you should have been a duck"


Vad är egentligen viktigt? viktigt för MIG?

Det är nog den enda vettiga frågan att ställa...vet inte riktigt..

Alkohol är äckligt och det är så fantastiskt onödigt. Ganska oviktigt kan man lätt komma fram till...vad annars? och vad får mig att må bra? tål att tänkas på det här..tror jag tar funderingarna med mig till sängen, kanske där dom hör hemma. Cyklat hem genom en slumrande stad i mörker..de är så härligt med mörkret och stillheten, som att skåda in i verkligheten, den nakna sanningen. Den är kanske inte ljuv men den är i alla fall ärlig...


"society you're a crazy breed, hope your not lonely whitout me"

Kan inte få nog av han Eddie..de går rakt in i själen, så är det bara..

-----oOo-----

Nya planer..tar med mig bäste vännen och går och fotar lite magi


Over and out!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards