GossameR

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av M J - 2 februari 2009 00:37


varför förstä'ller sig människan

varför spela och hitta på

det finns inget rovdjur

som vackert tuggar på buskar och blad

i hopp om  att zebran ska ställa sig utmed

så varför?


varför låter vi  oss missledas av ideal som aldrig var våra

varför ska vi vara som alla andra men helt unika

varför vet vi aldrig varför vi inte slutar undra

varför?


jag  är mig själv och utan mig

vore mitt liv ganska meningslöst


så varför?


jag tror jag behöver lite frisk luft


bion var förresten grym

Revolutionary Road

så fantastiskt ärlig och osminkad

ni hade antagligen hatat den


det biter inte längre

det känns inte

jag har blivit fågel fenix

återuppstånden

och orden är som regn på mina fjädrar



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards