GossameR

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av M J - 3 februari 2009 23:37


jag har slutat gå till kiosken utmed oss

eftersom ägaren alltid vill ge mig rabatt

är det någonting fel med mig?


eller ja..det är klart att nått är fel

men jag får så dåligt samvete

det känns på nått vis som att jag  tvingar honom

tvingar honom att dra av ytterligare

på varor som redan är billiga

jag vet inte


det känns fel..period.


har börjat kika på lägenheten idag

oh förlåt..

jo, jag å mor har tagit på våra axlar att

ja..snygga upp köket i en av lägenheterna i deras lilla hus

det ser..förjävligt ut..på ren svenska

så det ska vi då ta tag i

lite ny färg, nya bänkskivor

och nytt golv..om jag får styra

men vi får väl se..

jag satsar iaf på lite så retro

50 tal kanske..får se..


ska försöka peta hit lite bilder så får ni se eländet

lägenheten är förresten ledig om nån vill hyra

sugen?....anyone? ;)




Av M J - 3 februari 2009 10:18


försökte faktiskt författa igår kväll

men ödet ville de inte å efter 3 försök la jag ner

ber så hemskt mycke om ursäkt

det ska inte upprepas ;)


dagen igår var;

en långprom med mor och vännen

jobb

stallet


jag ia zinke och våfflan på nya äventyr

vi hade bestämt oss för att rida på sjön

men kom på andra tankar efter en kortare visit

på det frusna vattnet

isen sjöng och knakade som aldrig förr

och varje gång den small till så pallnitade djuren

hoppade 3 meter rakt upp och avslutade med en saltomortal

så med drunkningsdöden närvarande drog vi oss mot skogen

stora trygga skogen


varför är jag inte ute oftare?

det är ju pur lycka och ren sinnesro

måste ta tag i det här nu


Avrundade dagen med en prom med herr pepparkaksöga

sen stampade huvudvärken takt på tanken

så det blev en ganska tidig kväll

spännande, eller hur?


idag dårå..


ja...så mycket som möjligt ska det kanske bli gjort

handla, laga middag å annat kul

nä, idag är jag deprimerande känner jag

ska inte plåga er mer med min triviala vardag


på återseende!



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards