GossameR

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av M J - 14 februari 2009 20:43


imorgon blir en bättre dag

en så mycket bättre dag

det måste det bli


 ---


Så allting du sagt eller gjort,

eller vill hålla kvar blir kvällsfotogen

Och allt jag fördömt och förnekat

är springande dar på tappra små ben

Det finns nu, det finns då, det finns sen om du vill

Men det finns inget annat att hålla sig till

Och allt blev så mycket och kvoten är full

Så för din, för min, men inte för kärleks skull

Kom och skölj mig inatt



underbara winnerbäck

det blir han som får vagga mig ikväll..

Av M J - 14 februari 2009 18:01


vad ska jag göra

när en shoppingtur på ica

plötsligt färvandlas till en vandring på ett minfält

på väg över öppen slätt

medveten om att du kan vara bakom nästa kulle

eller kanske nästa..eller nästa

jag trodde det var över jag trodde jag var hel å läkt

och jag skyr dig av hela mitt gråa granithjärta

för allt var så jävla orättvist

men där går jag i mina vanliga kläder

och när jag minst anar det

kommer verkligheten ner över mig

som en hagelstorm i fullt ursinne

det gör ont mina vänner

så fruktansvärt ont


jag ska ta vännen

och springa från all smärta

ikväll hade han behövt förstärkning

världens bäste vän..

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards