GossameR

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av M J - 4 februari 2009 23:51


Vad ska jag göra med informationen?

bli svartsjuk? göra tummen upp och utbrista i ett "high fiiiive"?

jag vet inte.,,jag är trött...

det är två år och det är magiskt


kanske även psykiskt?

--------


det känns så overkligt att jag varit så deprimerad

hur hade jag tid liksom?

dagarna är ju fyllda av saker att göra

roliga saker, det mesta är faktiskt roligt

livet är gott


--------

 just nu känner jag mig rätt nöjd med min plats

med min tillvaro,

det är stadig mark och rosiga kinder

vännen är mig kärare än någonsin

och likaså den svartvita

det finns ny ork, ny energi

ett nytt jävlar anamma

fast mera i pocketsize

jag har mycket här egentligen

och vintern ska vara kall hård och vit

det ska knarra under skorna och det ska bita i kinderna

---------


summa sumarum

snön är nog inte vitare på andra sidan skogen


---------

det är dags att rensa igen

mycke skit samlar man

kläder ska skänkas

prylar ska säljas

och skräp skall kastas

ibland behövs det helt enkelt


lägenheten är igång

golv och matta ovanför diskbänken är borttaget

skåpluckor är nerplockade

och imorn finns MASSOR att göra

så det är dags för sängen


God Natt mina vänner!


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards