GossameR

Alla inlägg den 17 november 2015

Av M J - 17 november 2015 05:10

Sådär ja, då har vi övergett vårt rullande hem!
Morgonen spenderades med att packa ihop och städa ur lilla bilen och sen styra den tillbaka till moderskeppet!
Tog sedan en taxi in till stan,
en gaaaaaammal minibuss med en mycket pratglad farbror från Fiji.
Är dock kul prata med lokalborna och framförallt dom som inte är inblandade i turism. Känns som man får en lite mer fullvärdig bild av livet i landet.
Eller iaf fler sidor :-)

Nu bor vi på Auckland city hotel
mitt i smeten och väldigt fräscht och trevligt!
Har skruttat runt på stan, kikat i lite affärer och petat i oss varsin burgare.

Nu ska vi leta oss tillbaka till boendet och dra upp lite planer för kommande två dagar
:-)

Frans har börjat planera nästa tripp hit ;-)

Storstan :-)
Blir nog jul här med!

         

Vi bor typ 5 minuter från tornet på hobson Street :-)


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards