GossameR

Alla inlägg den 4 november 2008

Av M J - 4 november 2008 10:35


moahahaha!

tiden är åter min, iaf för en stund

såå...here we go!


Lördagen då, snabb sammanfattning:

halvt utspökad

på gränsen till för mycket alkohol

mycket folk

trevligt folk

å ganska roligt faktiskt!


Så..dp hade vi klarat av det..jo fan!


Betnér!

killen är KUNG så lätt värt pengarna

får ni chansen så ta den

se han, han e grym!


Söndag kväll bjöd på bio

Låt den rätte komma in

possitivt överaskad måste jag säga

bitvis lite små seg å snön försvann plötsligt i en scen

men i det stora hela en bra film..ja för att vara svensk då :)

 --------------------oOo--------------------


Mitt nya förhållningssätt är detta

Allt är possitivt, jag ska finna glädje i allt

Sen får vi se hur det går, so far så går det som tåget =)

Det bor fortfarande ett lugn i mig

ett lugn jag verkligen uppskattar

men oxå ett lugn jag inte riktigt förstår

inte riktigt förstår var det kommer ifrån

Men det var kanske mindre noga?


--------------------oOo--------------------

If you were the one who's left behind

how come i'm the one who's feeling alone?

If you were the one no one ever called

how come i'm the one staring at my phone?

there's a time and a place

there's forever and there's space

Life goes in circles you can't beat me to the end

Life is a journey, it's about the time that we spend

so come back to me, come back like u once did

put your hand in my hand and say you're sorry

say that you'll try say that you worry

and let me rest in peace



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards