GossameR

Alla inlägg den 22 november 2008

Av M J - 22 november 2008 21:29


Tv reklam..först brothers

3 män i maskulin miljö

spännande musik å dramatiskt ljus

sen Sisters

3 kvinnor i kläningar

bland stora speglar

å glittrande julkulor


alltså vad är det för fel på vår värld?

jag blir så jävla arg..är det verkligen så vi tjejer är?

It's all 'bout the glamour..


far å flyg aktiebolag


det är mitt förslag!


Värsta reklamen just nu torde ändå vara amelia

en kvinna som stönar högljutt 

och sedan en sensuell(?!) röst som säger

"amelia..din orgasm i vardagen"


Behöver jag säga mer..

Av M J - 22 november 2008 19:56


today I just don't give a damn


-på rymmen i min fantasi-


hängig pängig idag

jobbet var planen men det gick sisådär

vart sängläge ist


kikade ut igår som hastigast

det hade sina trevliga

och sina otrevliga sidor..

faktum är att staden har ett nytt frächt uteställe

å de kan väl aldrig vara fel, eller?


nu gnäller vännen, ut vill han visst

det ska man väl kanske kunna bistå med

lite sällskap menar jag..

Jag orkar inte tänka, det är som en deeeg

blääh...thats all


krya på mig!


-in the eye of the beholder-


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards