GossameR

Alla inlägg den 19 november 2008

Av M J - 19 november 2008 10:19


i mitt hjärta hade jag tagit ett beslut

men mitt hjärta krossades av ett enda litet samtal

som alltid..

sen vaknade jag upp med solen i mitt ansikte

och din arm runt min midja

kanske är de det man kallar "att nyktra till"

jag vet inte...kanske är det inte menigen

jag hatar hur du lockar med det vilda

de otämjbara de vackra..

I hate it..and I love it..

Undra om du alltid ska vara där?

Som ett rakblad och ett plåster på samma gång..

--------------------oOo---------------------


Idag är det onsdag...onsdag from hell..

jobb jobb jobb jobb

men nu ska jag åka ut å ta reda på den svartvita

han e grym! helt enkelt underbar...

kanske var det han som oxå hjälpte

för det är dom eller jag nu..å då är det ju inte svårt längre?


Undra om det är någon mer som höjer sin blick?

som tittar upp i träden å på himlen

som ser dom knubbiga beiga små fåglarna

som ringandes flockar sig i träd å susar genom luften

Sidensvansar..eller Bohemian Waxwing..vackra är dom

det finns så mycket fantastiskt utanför våra dörrar..



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards