GossameR

Alla inlägg den 30 november 2008

Av M J - 30 november 2008 18:58


söndag..ledigdag

underbart är kort

happ sammanfatta dagarna då


Fredag, jobb för att sedan kasta mig i bilen

och bege mig mot teatern i luleå och Romeo & Julia

Grymt trevligt att gå själv på sånt här, bio är nästa plan

Riktigt kul att få se Björn som är så duktig

Minuspoäng till småglinen bakom mig som hela tiden utbrast i olika;


"amen, vi e ju 16! som att vi beter oss sådär!?"

"såg ni!? dom juckade typ mot varandra, guuud va pinsamt!"


and so on..stryk borde dom haft

de var T.E.A.T.E.R

gå hem om ni inte tål det


lördag bjussade på jobb och jobb och jobb

först blommorna å sen WF 16,5 timmes jobb slutade dagen med

och sen sov jag som en lite gris å nu e ja halvdöd..

Vännen och lillen har blivit sjukt försummade heela veckan

tok dåligt samvete för det.. 

men nya tag nästa vecka kan jag tro

Ska åka ut med marian nu och julstöka stallet

så det blir någon ordning


I övrigt är jag just idag utslängd ur mitt hem

fröken sambo har besök och det är ju liksom vår

oskrivna lag att hålla sig undan den andra sånna gånger


utöver allt detta får jag väl påstå att

det fortfarande råder förvirring

låg på sängen å stirrade på min tavla idag

"det är en skog som storögt ser sommaren bli till vinter"

jag å skogen ängarna å naturen

var det inte så det var tänkt ändå?


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards