GossameR

Alla inlägg den 21 november 2008

Av M J - 21 november 2008 19:39


http://elfyourself.jibjab.com/view/PeKVf228vhlDcku9


ja kära vänner, här har ni honom, min käre vapendragare och bundsförvant

Nej, han är inte riktigt som alla andra..

men det är därför han är fantastisk och ibland lite...fanatisk


"om du inte skrattar åt den där länken så är du faan inte min vän nå mer"


Om jag skrattade?

jag trillade nästan av stolen

John..du e underbar! =)

När ska du komma å förgylla vår gråa vardag igen?


--------------------oOo--------------------


Kvällning dårå...ta in kreaturen å kamraterna står på listan

blir en lugn kväll, hade tänkt kolla in nya stället ihop med Loreena

men jag dog typ efter middagen, så de blir en lugn hemmakväll med vännen

då blir han glad, han känner sig nog lite försummad på sistone =/


--------------------oOo--------------------


lustigt igår då du var här, nått slog mig..

jag har byggt en mur runt mig, eller mer en sköld

som ett...för å låta som nån star trekk tönt..kraftfält

jag vill inget hellre än att bli kramad å vara nära

ändå envisas jag med att hålla mig på en armslängd bort

du tar ett steg fram, jag kliver ett bak..

Jag har inte förmågan, jag hittar det inte

känner mig kall och känslolös å lite förvirrad

förvirrad över att känna..ingenting..



Nu vill jag rymma igen, jag å vännen å naturen å den svart/vita

Var det inte så det var meningen ändå?


"medicus curat natura sanat"


Av M J - 21 november 2008 10:43


"The heart was truly ment to be a little wild, a little free" 


om jag gräver djupt inne i det man kunde kalla min själ

om jag vänder upp och ner på mitt eget hjärta

så finner jag en inskription...frihet..tapperhet övervinner allt


Det är över nu


tatueringarna börjar sakta ta form i mitt huvud

planen är att börja efter nyår, spännande =)


de är sjukt men en vikt lyftes från mina axlar

för det här hade inte varit jag

hur kan man nöja sig med att krypa

när ens drift är att flyga?


nää vänner...back to basic

är det inte under en sten i skogen jag hör hemma trots allt?


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards