GossameR

Alla inlägg den 5 november 2008

Av M J - 5 november 2008 21:12


..here I come!!! =D


jaa vänner..då har det hänt

jag har bokat min flygbiljett till irland!!

WOHOOOOOOOOOO!!!!

lilla jag..har än en gång fått fingrarna ur..

de ni! det händer inte ofta

även om det blir vanligare och vanligare =)


Annars..annars...jaa...jobb jobb jobb

häst hund å jobb..kanske lite sömn..

jag älskar verkligen min säng

det är höjden av lycka

att få dyka i kudden

å rulla ihop sig under täcket..

de är frid fantasi och glädje

synd man gör det så sällan bara..


det här blir ju kanske tidernas tråkigaste inlägg

men jag skyller det på trötthet

å brist på fantasi..

jag har så många tankar som inte alltid vill nå fram..


Jag är stark och fri att gå dit jag vill

det kan ingen ta ifrån mig

moahahahaha


kram!

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards