GossameR

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av M J - 1 juli 2009 22:54


ligger i min säng occh försöker tämja tankar till ord

försöker förstå min omgivning

men det enda jag förstår är att jag inte just förstår.

Lägenheten är som en febrig bastu och inget verkar

kunna lugna den. Vädret tycks dock gå lite mildare åt oss

och jag känner svalare strömmar som letar sig in genom

mitt öppna fönster när dom vänligt stryker över min hud.

Kanske nalkas enklare tider nu?


------


(jag vet lor, Vilhelmina! det kommer, jag har det här)


------


Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig

det visste jag inte alls igår heller

det blev liksom pankaka

fast det gör inget

det är kanske det jag försöker säga

att allt är ok, det känns bra

jag tar bara nya tag

går en annan väg

vandrar en annan stig

och det är den som går vilse som finner dom nya vägarna

eller hur?


---


Ogräs får man helt enkelt leva med


---


börjat med en skylt till Slåttet

kommer bli najs

imorn e jag ledig

vädret lovar kallare (typ)

så de blir krafttag

utlandet och sen krafttag

man kan säga att jag måste importer gångjärn


 annars funderar jag på någon form av nomadliv

vad tror ni?


tjingeling!

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards