GossameR

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av M J - 3 juli 2009 09:32


dom har till och med lovat regn!


det är heeelt underbart ute,

termometern visar 13 grader och det blåser en frisk vind

från...jaa..nordväst ser det ut som där jag sitter..


känner mig lite splittrad över vad jag ska företa mig en dag som denna

jobb så klart, men annars, borde köpa slippapper

borde åka ut till slåttet, borde jobba den svart/vita

borde ta en låååång med vännen

borde hinna njuta lite av friheten som blåser genom mitt hår


på lördag vart det dubbeljobb iaf..

det går liksom inte komma undan

varenda helg tänker jag

"jaha, men nu blir det bara ordinarie, sen e jag ledig"

å sen Vips! så ringer telefon..


Oh well...jag har svurit på att jag kan jobba dygnet runt hela juli

bara jag hinner ut med vännen emellan

för sen kommer augusti

å då är det frihet på riktigt!


adieu!


Oh!

igår gjorde vi saft på älgört

den ska stå en vecka

röra varje dag

spännande spännande!  =)



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards