GossameR

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av M J - 12 juli 2009 22:50


å datorn

som så ofta

kall in i märgen

vart å simmat med T i sjön

så underbart härligt det är med det kalla vattnet

som sluter sig runt ens kropp

som en stor lugnande kram

för att sakta tina till en tekopp


Angel



och önskar..





Av M J - 12 juli 2009 13:48


vet inte vad annat jag ska säga

kan inte tänka så mycke mer..

suck

det är så världen känns just nu

orkar inte ta beslut

orkar inte försöka förstå

orkar inte med alla spel

jag orkar helt enkelt inte..


det blir eddie en dag som denna, dagen efter kan man kalla det. Var storkalas igår, massoooooor med folk, för mycke folk. Inge alkohol = skönt.

Lyckades undvika alla dom där som säger en sak och menar nått helt annat, även det en liten vinst. Hade bestämt mig för att annonsera den svart/vita,

men det tar liksom stopp..han är min kärlek, en del av den. Hur sätter man ett värde på sånt? Önskar allt vore enklare, önskar pengar inte behövde styra mitt liv, har 10 miljoner beslut att fatta, som jag inte ens vill tänka på

Jag vet inte..just idag är det blytungt..jag tror jag flyr in i en bok.

Den nya färden blir Flyga Drake, som jag finaly fick klorna i. Det är dags att starta ett nytt kapitel, öppna den första sidan på en helt ny bok, och jag vet inte riktigt vilka som ska få följa med. Jag vet helt enkelt ingenting.


"jag ville åka till sjön och känna det svala vattnet

skölja över mig och skingra bekymmer

ville att allt skulle försvinna

att allt skulle bli bra"


Människor är lögnaktiga, även jag är människa, fast det bär mig emot. Jag är kanske bitter, rätt ofta, men av verkliga skäl..sen finns det så mycke som får min vardag att glittra, dom små sakerna. Önskar det fanns någon här som såg det jag såg, som inte bara såg trädet utan även det skimmer av liv som det omges av, magin. Någon som kände det helande regnet då det slår mot bara axlar, någon som förstog kraften i den runda lilla sten som vind, vatten och tid format och uppfostrat som sitt eget barn. jag önskar...


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards