GossameR

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av M J - 14 juli 2009 19:34


varför blev man som man är?

visst har det säkert med uppväxt att göra

men någonstan där inne sitter den inre viljan

den som gör mig till just..mig

och ingen annan..själen om ni så vill

hur kan två människor som växt upp under samma förhållande

bli så oerhört olika?

Vem var jag innan

finns det minnesbitar kvar utav tidigare existenser

nej jag tror inte på återfödelse

men materia försvinner inte, det är bevisat

den ändrar form

och kan då fragment finnas kvar, varför inte?

känner mig fången som så många gånger förr

i mig själv, i dig, i allt..


hur tar man sig upp och upp och upp

när man gång på gång snubblar

hur orkar man?

hur orkade man utan en mjuk nos

som satt aplicerad på en vän

omöjligt säger jag


det är en vacker kväll som rullar in utanför fönstret

varm och lite mystisk

jag tror den blir bra..



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards