GossameR

Alla inlägg den 8 april 2009

Av M J - 8 april 2009 01:32


puh.


precis inkommen med vännen efter en kvällsprom

vart en underlig afton

plan A var rida Ias häst och sen åka å grilla

nu blev det inte så, ist kickade plan B in

som tydligen bestod av horribel huvudvärk och allmänt illamående

Mat tänkte jag och gjorde ett försök att åka på Max med fröken sambo

Väl där insåg jag rätt kvickt att jag inte skulle få ner ens ett ynkligt strips

så det vart hemfärd igen, snubblade i säng, halvt borta

vännen kom och undrade hur det var fatt, frös som en hund

och skakade som ett litet asplöv, vännen beslutade sig för att det

nog var säkrast rulla ihop sig så nära som möjligt..

Slocknade som ett ljus och vaknade runt ett, smått förvirrad

över vad som var upp och ner, dag och natt..

Men varm huvudvärksfri och med en vän fortfarande vid min sida

there's no one quite like him

lilla vännen :)

---


I stallet har de fötts ännu en kobäbis

en pojke denna gång

dom är sååå söta dom små liven

vart tal om namn, Biffen föreslog jag

för att liksom förbereda honom på vad som komma skall

dumt göra någon besviken menar jag, vore ju synd om

den lilla gynnarn gick å gjorde storartade framtidsplaner.

Hjärtlöst sa cowboyen

Jasså sa jag, jag som har fler på lut

vad tror du om filé, entrecóte eller kanske Grytbiten?

Skämt å sido..visst..dom är söta, men mat blir dom

och på nått vis känns det ändå bättra att veta dom hade

ett skönt kossa livinnan dom hamande på bordet..eller?

Jag ska försöka lägga bilder så ni får se underverken :)

---


Imorn är det inflytt i lägenheten

måste komma ihåg att fota bara

vore sjukt trist inte ha före efter bilder

för skillnad är det..belive moi..

Tyvärr har jag inte kunnat hjälpa mycke dom sista dagarna

då min person tydligen inte klarar damm i så stora doser

vilket inneburit en del..ja..obehagligheter..men det känns bättre

å Mor å Far har kämpat på där nere, duktiga som dom är =)

Det har iaf varit jobbigt men kul

---


Ibland tänker jag att det finns inget att förlora

just do it ( för att citera ett visst märke)

Och egentligen är det ju precis just så

vet inte om det är rädsla, lathet eller inkompetens?

Det behöver iaf tas tag i..


---


Fick ett mail från min favorit slovakiska..Maria

come visit me soon..ja ta mig tusan

det kanske är precis det jag borde göra nu när

skattepengarna kommer göra mig nyrik?

Nu ska jag till sist dra mig mot sängen

om jag nu rymms..det ligger en viss kamrat på min kudde

Och vet ni, idag såg vi första bofinken..det är vår mina vänner :)


G'natt!




Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards