GossameR

Alla inlägg den 19 april 2009

Av M J - 19 april 2009 23:03


just hemkommen

stinker skogsbrand...eller doftar

lite beoende på vem man frågar..

har vart ute med bror och vännen

och eldat

till mors stora förtret..icke elda då de blåser

nej nej..för snö brinner ju rätt bra, eller hur mor? :)


Har varit en lugn lugn helg

morgon i stallet

kört den svart/vita

duktig svart/vit :)

Fått vännen att äntligen våga hoppa upp

på den svart/vitas rygg..lite små nöjd över det tilltaget

Cowboyen strosade förbi utanför stallet

precis då vännen satt sig till rätta

han kom sedan backandes tillbaka för att kolla

om han verkligen sett rätt..och jo det hade han :)

---


Fick ett mail från kisses nya hotellföreståndare

det verkar gå hur bra som helst

känns skönt och är glad att jag hittade ett sånt bra hem :)


...

I övrigt lider jag av något syndrom

jag har inte kommit på riktigt vad det kan kallas

men det visar sig iaf i att jag ALDRIG får rätt vante

på rätt hand...fantastiskt störande

byt till fingervantar var mors råd

å ja...kanske..det är ju varmare nu..


har upplevt en ny sida hos falukorven (inga roliga idéer nu)

när det var dags att plocka upp kaffet så såg jag att

"oj, det är nån påse här i botten på ryggan"

Japp! ni gissar helt rätt..ett stycke falukorv i en plastpåse

kvarglömd sen vår senaste tripp...typ en vecka sen..

Å ja..jag ljuger inte om jag säger att den var halvt flytande

lite som modelera..i övrigt såg den normal ut, ja färgmässigt

sjukt äckligt var det

och underligt fascinerande


Tog mod till mig och ringde till sist

ja om slotterstugan

fy faan vad jag är modig :)

hihi...så nu är bollen då ev. i rullning..

time will tell


är dock sjukt trött på att aldrig känna tillfredställelse

jag är aldrig nöjd..aldrig..

eller aldrig säker..vet inte vad jag  ska kalla det

men det som brinner starkt gör de i regel inte så länge

det gör mig trött matt och tärd..


allt jag vill är att få skriva..

i lugn och ro..om allt som varit är och kommer

för mig själv, i enkelhet..jag är så trött på att vandra..


Go'natt vänner


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards