GossameR

Alla inlägg den 27 april 2009

Av M J - 27 april 2009 22:21


hemmet skrubbas sakta men säkert..

så även sinnet...


Hemma har jag börjat på molekylnivå

just nu är det tömning av garderober samt skurning med rotborste

och Ajax efter Lors anvisning..dvs två delar ajax och en del vatten.

Sängen är tvättad städad och dammsugen..vilket resulterade i 50 spänn

*woohoo*

Imorgon blir det tvätt å finlir i garderoberna, kanske toan får sig en

omgång oxå...vem vet..det är iaf så härligt då det luktar rent :)

Även vännen drabbades av min städmania så nu ligger han å torkar i min säng (hrrrm) fast han e inte vidare värst nöjd med mina idéer..men nu luktar han iaf hallonbåt..eller ja..mer melonbåt..gott iaf :)

å så blir han så fluffig och fin..


inget nytt på stugfronten..börjar mista modet lite..

men man brukar ju påstå att hoppet är det sista som överger människan..även om jag skulle vilja påstå att det snarare är dårskapen


Tror jag lyckats röjja bra även på det mentala planet idag

jag har gjort mig av med den där gammla klenoden som envist hängt sig kvar och minnt mig om svunna tider..tider som aldrig kommer igen

Det har bara skavt och nött, tänts hopp och krossats..

det har varit bergocchdalbana sen dag 1

Och det har aldrig varit jag som styrde tåget..vilket inte är likt mig..

Dags att sluta försöka blåsa liv i något som egentligen aldrig var mer än en svag svag glöd som knappt gått att urskilja i mörker

Det finns så mycket viktigare, mina riktiga vänner..både tvåbenta och fyrbenta, det är ju dom som betyder allt..så är det..

---


Den svart/vita fortsätter att imponera på mig med sin vältalighet

å idag har han träffat tandläkarn..de gick bra, lite vassa kanter men annars såg  det bra ut..ja förutom hans hockeyskada då,.tandborstning har vi blivit ordinerade..så ja..det blir vår nya grej då =)


Spånar på en kompis till vännen..å till mig..

vi får se..kanske kanske..


annars regnar det..men det känns passande just ikväll

å de blir så syrerikt och rent..


det är vår och allt vaknar till liv :)


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards