GossameR

Alla inlägg den 24 april 2009

Av M J - 24 april 2009 13:19


Öm i nacken efter att ha fått en misstänkt gles tandrad

placerad rätt över ena nackkotan

jaa..det var den svart/vita lilla hockeyspelaren som var i farten

men vi busade, å jag var kanske inte helt tydlig med mina intentioner

jag stannade, han med..fast det var först då framtänderna tog i något

mja..halvhårt...moi...det är tur att människan är en någorlunda stabil konstruktion..Men annars går det riktigt bra för oss nu, vi börjar hitta varandra, det är kul som fan..kan vara där hur många timmar som helst..å bara vara med min glestandade lilla vän..

Alltså det är ju egentligen en längre historia

men för att sammanfatta

Busig liten islandshingst ihop med stor och jaa..mindre busig Nsv farbro

vilket resulterade i några tänder mindre..men han är glad iaf, min lilla vän =)


Nu har han ett inflamerat sår på sitt högra framben, han har alltid sår

ibland förundras jag över att han alls håller samman.

Men det är en kombination av "nyfiken i en strut" och "jag skrattar faran i vitögat" som ständigt resulterar i nya spektakel...det och en hel del bus..

Hur som helst tvättar vi och smörjer, jag har blivit stampad på och fått ett svart/vitt knä i pannan..men vad gör det när vi har varandra =)

---


ledig idag...det är som triss..plötsligt händer det...

fantastiskt


annars funderar jag på att bli miljonär eller att leva utanför systemet

kan inte bestämma mig för vilket som vore bäst..kanske en kombination?

Under tiden så åker jag till Dollarstore å köper billigt tvättmedel


Lor jag ska stäääda ;)


(och vad hände egentligen med mina spanskastudier?)


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards