GossameR

Alla inlägg den 11 april 2009

Av M J - 11 april 2009 22:23


liknande värmebölja har vi inte skådat sen

jaa..januari?

 mycke är det...

det är april, det är ljust

det är bara vägar, de är pälsfällning

men inte tusan är det någon sol och värme


tjuvlyssnade lite på en hög sörlänningar idag

hade visst köpt brun utan sol

för inte kunde man ju komma tillbaka till jobbet blek

nää..det var visst bara denna yta av landet som icke skådar sol

sant?

kanske..men spela roll...

nog kommer den till sist..när man står på jobbet

...


puh..kvällen har vart trevlig

vart bjuden på middag hos lor och hennes andra hälft

gillar dom så :) å god mat fick jag oxå..finsmakare som jag är ;)

på riktigt..jag gillar sällan att bli bjuden på mat

eftersom jag sällan gillar maten jag bjuds på

vilket jag allt för ofta vet redan i förväg..

sen är många människor rätt äckliga

och det finns alldeles för många folk som

aldrig skulle få mig att äta nått dom rört vid

ens om dom höll en pistol mot mitt sk. pannben

såå..¤ ¤ ¤ ¤ ¤ fem solar (ja det är solar, ser ni inte?) till lor's kokkonst :)


Sen hade PN drabbats av..ja..kattloppor..

eller månne det vara igelkottloppor, som vi läste

att katter kan få då dom leker med igelkottar (eeeh?)

dum som vi var kolla vi skiten på nätet, bilder och allt

kan ni tänka er? det visade sig att kattloppor visst kan

uppskatta lite mäniskoblod och att dom små gynnarna kan

hålla borg inomhus i upp till ett år..så nu kliar det på HELA mig

*iaaaah*


övrigt...bror å bror dricker sprit

det är utgång..vart ska jag?

går jag ut vill jag hem

är jag hemma vill jag ut



conundrum


fröken gossamer är en fegis..

det står iaf klart..



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards