GossameR

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av M J - 14 juni 2009 14:59


they stold it from us

yes precious they did


---


vart på promenad med vännen

i det där blöta

det där som kallas regn

alltså sol i all ära, men det finns knappast något

som sköljer och lindrar som ett sommarregn

det är liksom något magiskt över det hela

luften känns lite mer syrerik

och allt är som nytt igen


---


igår var det..ehm..kalas..kan vi kalla det

vet inte vad det landade på 2000 kanske lite mindre

kontentan är iaf:

I fortsättningen blir det cola i glaset..

det är liksom inte värt det längre..

inte på långa vägar

sen e jag tydligen otrevlig hur jag än gör

så det e ju lika bra sluta försöka


----


lite dåligt samvete över slåttet..

har inte funnits mycke tid att gå dit

men till veckan blir det bättre

det blir mindre jobb

och det blir lugnare

så då blir det nya tag


---


Imorn e T tillbaka

skönt..

känns så underligt tomt annars


Haa dee!


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards