GossameR

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av M J - 28 juni 2009 01:33


ibland känner jag mig bevakad

som att någon följer mina steg

ser vad jag gör

hör vad jag tänker


sen sitter jag här och skriver


det är vad man kallar en paradox mina vänner


---


I väster breder en djup-lila himmel ut sig

det ser underligt ut, övernaturligt

för samtidigt stiger en brinnande morgonsol i öster

det är som att två världar breder ut sig, sträcker sig efter varandra

för att låta fingerspetsarna mötas

fast det aldrig var meningen


---


jag känner att det här är så rätt

jag är på spåret, det fungerar

känner mig...fri

den största kännslan av dom alla


en sång att drömma till...


Rise

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards