GossameR

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av M J - 3 oktober 2008 20:24


nackskott mia..nackskott


om jag bara bara bara kunde hålla läpparna

hårt sammanbitna ibland

eller händerna hopflätade

vilket som

då skulle mitt liv kanske vara enklare

kanske..

men nää, snacka går ju...skit oxå


samtal med dig igår..du som värmer å kyler på samma gång

men jag blir lugn av din röst..djupt in i själen

ungefär som att drunkna i dina ögon..

livsfarligt..mmm


stockholm gick åt..eh..pipsvängen

MEN..irland är på kartan igen

ska försöka boka in en resa i början av november


*weeei*


det är lycka det



Av M J - 3 oktober 2008 09:28


"here comes the sun

from its night shelter

here glides the light

gossamer soft over the hills

here comes the day

like an exuisite gift

a wide-awake clearness all around

here comes the sun and lights up

a myriad colours

entices all that grows

out of night and sleep

here comes a tiny morning cloud

here comes the light"


--------------------oOo---------------------


jag kommer vandra mina ängar

sparka mina löv

se sommar bli till höst

vinter bli till tö

jag kommer träffa mörker och norrsken

stjärnor och snö

se gräset gro och spira

se allting växa vissna dö

tiden spinner sin väv av år

smärta blir till minnen och ärr

sånt som glöms och läkta sår

det finns ett minne som alltid kommer bestå

som både värmer och kyler

som jag aldrig kommer förstå

du en tidig morgon, i början av maj

jag minns det var kallt

men där i din famn

där och då..

hade jag allt..

--------------------oOo--------------------


Är du säker på att du saknar det du söker?


---------------------oOo----------------------


..vännen..lite trött sådär som han kan vara ibland..


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards