GossameR

Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av M J - 23 oktober 2008 10:09


jaa..vad ska man säga?

igår blev det inte många barn gjorda på denna blogg

men ibland är det ju så..lite taskigt med tid helt enkelt.

Låt oss börja med dygn på 36 timmar ist, who's with me?


Det är inte lätt vara ensamstående mor med 30 jobb och diverse kreatur.


..thats life..


Få se nu..var var vi egentligen?


Tisdag kväll får vi väl börja med..

oj vilken trevlig kväll det blev!

Framför allt måste jag säga att det är alldeles för sällan

som man är lite dragen en tisdag kväll..

Nu pratar vi inte botten-på-vodkaflaskan-dragen

Nej, jag menar 3-öl-på-5-timmar-mysig

Det är ju grymt avslappnande med några öl, en film och trevligt sällskap

Isn't it so?


socialt umgänge i världsklass...det är iaf så jag sammanfattar kvällen..


Sen blev det onsdag morgon, trött som ett *valfritt ord*

Jobb..heldag...för att sedan skynda i mig lite middag och

åka mot nästa jobb..hem..å sen upp till stallet and here I am.

Lillen är trasig igen ='(

Förstår inte varför det inte vill ge med sig

Nu är han iaf åter i sin lilla hage å där tror jag banne mig han får hålla sig, tills snön kommer och stannar..och kanske lite till..


nu var det någon som sa ordet kaffe..


*kilar iväg*


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards