GossameR

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av M J - 17 oktober 2008 18:20


städa städa äta

hunden städa stallet

städa städa handla


usch...vart kom ångesten ifrån??

..jätte konstigt..


ska ska inte

ska inte ska


blääh

Av M J - 17 oktober 2008 10:40


"att leva är att kriga"


sant

på så många nivåer

för visst känns det som att livet är den ena kampen efter den andra,

det tar liksom aldrig slut..en evig cirkel..

sen vinner man ju en hel del, den största delen vill jag nog säga..

man vinner visdom och kunskap, man lär sig den hårda skolan

å ibland lär man sig den mjuka...ödmjukhet kallas det visst

och kanske lite empati?


idag har vi då fredag..om nu någon missat det?


kan bli en bra fredag tror jag..

väcktes halv sju av att min telefon ringde

fick lite panik men det visade sig inte va så illa som jag trott..

haha..visst fattar ni mycket nu?

nää..det var inte meningen heller ;)

men det kan bli en bra fredag..

I've got a feeling..


[En dag vaknar du och märker

att vi är var och en för sig

att alla dom som du fördömde

aldrig tävlade mot dig

då blir det tomt i dina händer

då står du ensam, fast i snön

du skulle hämta lite vatten

du tog dig över hela sjön]


-det blåser genom hallen, winnerbäck-






Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards