GossameR

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av M J - 21 oktober 2008 08:14


jaa ni vänner..varför är det egentligen så?

och vad gör man när man sitter på information

som sitter fint för egen del, mindre fint för någon annan

och som kommer såra men som ändå bör komma ut?


jag vet inte..det får nog tänkas över ett slag..


varför är egentligen människor otrogna?

framförallt...varför ingår man ett förhållande

om människan inte är den enda? varför inte bara

fortsätta vara fri att gå dit man vill?

Är det den hysteriska rädlsan för ensamhet?

Eller är de det själviska nöjet i någon som dyrkar en?


jag vet inte det heller..jag vet hur jag en gång var

jag vet hur jag aldrig mer tänker vara

jag vet vad som är värt nått

så är det faktiskt


bestämde mig för att ställa mig upp och gå

och nää, jag kände inte att jag behövde förklara för dig

för du vet mycket väl varför..och du förstår..

-so this is goodbye-


idag tog jag mig upp halv sju..gudarna vet varför

men uppe är man, vännen är promenerad å städ står på schemat

skönt att få något gjort..well...thats all for now...see ya later!


cheers!

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards