GossameR

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av M J - 24 oktober 2008 19:08


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article3604369.ab


kolla denna..

konst på hög nivå!


Tänk om man fick se denna utställning i verkliga livet...

Av M J - 24 oktober 2008 12:37


evighet föder evighet

den som inte tror kommer aldrig att se

 --------------------oOo--------------------


En skotsk forskare vid namn David Hume

menar på att utan emotioner vore människan helt inaktiv

eftersom förnuftet i sig endast är, och bör vara,

"passionernas slav"


---------------------oOo--------------------

hamnade i en ganska intressant diskussion om dåliga sidor

för några dagar sedan..


"jag har inga"


är ju ens första tanke..men när man sen börjar

rota lite mer i de så inser man ju rätt fort att

jo, det har jag nog visst det

å ganska många är dom oxå..

Men på det hela taget så är det egentligen ganska

befriande att fundera på saken ett slag för att inte

tala om hur nyttigt det nog är att faktiskt vara medveten

om sina brister å på så vis kanske göra nått åt dom.

Jag tänker lista mina dåliga sidor

och mina..underligheter..


Men nu blir det jobb..den som väntar på nått gott..


-stay faithful-


här har ni förresten årets vinnare i snapsvise sm

jaa..det finns en sådan tävling..enjoy!


HELAN GICK

Melodi: Små grodorna


Fransoserna, fransoserna har köpt vår favorit.

Fransoserna, fransoserna vaffan vet dom om sprit?

Ej visor, ej visor ej snapsglas hava de.

Ej visor, ej visor, ej snapsglas hava de.

Cognac, ack, ack, Cognac, ack, ack

Cognac, ack, ack, ack, ack

Cognac, ack, ack, Cognac, ack, ack

Cognac, ack, ack, ack, ack

Av M J - 24 oktober 2008 09:48


Måste bara få säga att jag mår bra

Jag mår riktigt bra

och det känns riktigt bra :)


Hur kom jag egentligen till den här platsen?

Kameleonten som varit ifarten som vanligt kan man tro

Tror helt enkelt jag tröttnade på att gå runt å må skit

på ett sätt, var det en trygghet, eller jag trodde det var en trygghet

Nu vet jag ju bättre, jag bestämde mig för att må bra helt enkelt.

Ändrade mina tankar, började kliva upp i tid på morgonen

och började äta mat på riktigt..å voilá

Jag - Mår Bra :)


Precis varit ute på morgonrundan med vännen

det regnar idag

Det är något härligt renande med regn

doften emotionerna

Finns det något härligare än att gå ut i ett sommarösregn

å bara bli genomblöt..underbart..länge till sommarn

två månader till jul..


Jul är för övrigt satans påfund...julen och roserna


det är min åsikt


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards