GossameR

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av M J - 16 oktober 2008 21:42


happ...glad igen

ganska glad

av dåliga och bra anledningar

nog om det


trött ikväll, vart på ett "step pass"

level 1..men det är bara konstatera

jag suuuuger

alltså fatta hopplös jag är

höger säger instruktören

och jag kliver lydigt åt vänster

nåja...övning ger färdighet

eller hur är det nu dom brukar säga?


imorn blir det cykel å styrke

faan, ja e ju på gång igen ;P


Idag har fröken sambo lagat middag

riktigt gott var det oxå =)

Duktig fröken sambo!


antar jag borde diska då..

nu ut med vännen

på återseende!

----------oOo----------


hmmm...vet inte..

är du inte lite väl självsäker nu?

eller är du bara du?

jag vet ju faktiskt inte..

den som lever får se

lite spännande är det iaf..


*mycket lurig blick*


imorn tror jag nästan jag ska sprida

lite ljus över min omröstning

det om nått blir väl spännande?

fredag kväll here i come!

Av M J - 16 oktober 2008 09:12


haha, ja herregud vad ska man säga?

bitterheten rullade över där igår afton

den är fortfarande kvar..men med lite distanstänkande


men nu är det ny morgon

stallet är gjort

hunden är rastad

å duschen hägrar


suck


det är bara så enkelt att känna sig..

..oatraktiv..och ointressant..


suck


ääähe...jag återkommer väl



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards