GossameR

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av M J - 9 oktober 2008 20:36


-teorin om att allt utgår från egot-


så är det..finns inga osjälviska handlingar

försök överbevisa mig om ni kan!


idag..är det..hm..dag..fem..

dag fem av att stiga upp före fan

åka till stallet, åka till jobbet

ut med hunden, till stallet

äta middag, ut med hunden

ut till stallet, gå med hunden

falla död i sängen..

sen är det morgon igen..


stört trött är jag..gråta trött

inte en jävla trapp till, jag döör


känslan av att falla i säng

ligga på rygg å känna varje liten del

kan inte förklara..

det är som man känner blodets väg från hjärtat

genom kroppen, minsta lilla blodkärl

varenda nerv, varje muskel varje sena

skönt obehaglig känsla är det..


nu ska jag gå å skrika i kudden


lillen är iaf på bättringsväg än

det är det som håller mig vaken och igång..

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards