GossameR

Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av M J - 25 oktober 2008 19:25

.:.:.:.:.:.:. 


haha..bitter moment igår natt va?

jag är så sjuuukt bra på att spela den sårade

men tyck inte synd om mig gott folk

jag är en minst lika god kålsupare

thats a fact


misstänksam kommer jag dock altid vara

för inget är på riktigt..eller?


Utgång i afton, måste ju leva upp till mitt rykte som alkoholist

dags för sedvanlig klädångest, sminknojja å ölfeber

its saturdaynight my friends!


fatta hur sjukt mycke en tjej kan fejka

vad gäller hennes utseende menar jag


låt oss börja nertill..


Högklackat- hur lång är hon, egentligen?

Strumpbyxor- brunare, slätare, smalare

Trosor- modell som håller in mage å lyfter stuss

Pushup bh - vet vi väl alla effekten av

Lösnaglar - lite mer klös

Smink - förvandlar det värsta penntroll..

Lösögonfransar - För en förföriskt bambilook

Hårfärg - Verkar hon inte lite blond ändå?

Hårförlängning - Shakira wannabe


Ja..listan går säkert göra längre..

haha..jag beundrar er grabbar

det är ett minfält där ute ;)


Happy hunting!

Av M J - 25 oktober 2008 03:31


har kanske aldrig känt mig så dålig
så värdelös..så inget
å du rycker på dina axlar
känns så jävla bra hörru

jaa..vad vill ni att jag ska säga?
sanningen?

okay då..
sanningen är att jag gång på gång
springer rakt in i väggen
att jag gång på gång blir överbevisad
att jag lär mig att inte lita
innan jag ens lärt känna
sanningen är att jag blivit tok bränd
av er alla, långt innan jag ens
hunnit bilda mig en uppfattning
jag har fått nog nu
nog av alla som glatt stampar
på det som en gång var jag..

-lägg av-

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards